Година спілкування «Сім кольорів щастя»
Мета: обговорити з учнями розуміння поняття
«щастя»; вчити дітей приносити радість
своїм батькам; поповнювати словниковий
запас новими словами; розвивати вміння самому здійснювати свої бажання; виховувати бажання ввічливо висловлювати свої
почуття.
Форма проведення: година
спілкування
Обладнання: вислови про
щастя, корона «Щастя», маркери, пелюстки.
Сценарний хід заходу
Класний керівник: Сьогодні ми поговоримо про дуже
важливу річ в житті людини - про щастя, про те, що означає бути щасливим і що треба для
цього робити. І нашу виховну годину я хочу почати віршем.
ЩАСТЯ
Щастя – це вічна дорога земна,
Щастя – це літо, зима і весна,
Щастя – це сонце, злива і сніг,
Щастя – це пісню ділити на всіх,
Щастя – це віра в добро і любов,
Щастя – це музика вільних дібров,
Щастя – це друзі і рідний твій дім.
Щастя – це світ, подарований всім.
ЩАСТЯ
Щастя – це вічна дорога земна,
Щастя – це літо, зима і весна,
Щастя – це сонце, злива і сніг,
Щастя – це пісню ділити на всіх,
Щастя – це віра в добро і любов,
Щастя – це музика вільних дібров,
Щастя – це друзі і рідний твій дім.
Щастя – це світ, подарований всім.
Нехай ці слова
стануть епіграфом нашого заняття.
Притча про
щастя
Пишно вбралось однієї неділі Щастя, бо вирішило відвідати Людей. Постукало в перші ворота.
- Хто там? — запитав перший господар.
- Щастя, — відповіло Щастя. Чудово! Йди-но сюди, я тебе з'їм.
З'їв чоловік Щастя і був щасливий. Постукало Щастя у другі ворота.
- Хто там? — запитав другий господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я тебе вип'ю!
Випив чоловік щастя і був щасливий. Постукало Щастя у треті ворота.
- Хто там? — запитав третій господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я посаджу тебе в клітку.
Посадив чоловік Щастя в клітку і був щасливий. Постукало Щастя у четверті ворота.
- Хто там? — запитав четвертий господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я тебе подарую.
І подарував чоловік Щастя своєму приятелеві і був щасливий... І Щастя було щасливе.
1.Від чого ж Щастя було щасливим?
2.Коли ще людина почувається щасливою?
(доповнюємо запис – дарувати іншим радість)
Робота в групах Пишно вбралось однієї неділі Щастя, бо вирішило відвідати Людей. Постукало в перші ворота.
- Хто там? — запитав перший господар.
- Щастя, — відповіло Щастя. Чудово! Йди-но сюди, я тебе з'їм.
З'їв чоловік Щастя і був щасливий. Постукало Щастя у другі ворота.
- Хто там? — запитав другий господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я тебе вип'ю!
Випив чоловік щастя і був щасливий. Постукало Щастя у треті ворота.
- Хто там? — запитав третій господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я посаджу тебе в клітку.
Посадив чоловік Щастя в клітку і був щасливий. Постукало Щастя у четверті ворота.
- Хто там? — запитав четвертий господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я тебе подарую.
І подарував чоловік Щастя своєму приятелеві і був щасливий... І Щастя було щасливе.
1.Від чого ж Щастя було щасливим?
2.Коли ще людина почувається щасливою?
(доповнюємо запис – дарувати іншим радість)
А зараз на пелюстках ромашки, яка знаходиться у вас на парті, запишіть ті моменти, коли ви буваєте щасливими. ( Діти виконують завдання «Закінчи речення» Я щаслив (а) коли…)
Кожна група
по черзі вивішує квіточки на дошці. Кожен уявляє своє щастя по-різному. Для
одних - це почесті, хвала, А для інших щастя - у багатстві, бідність для
таких людей - біда. Хворим щастя бачиться в здоров'ї. Кожен, хто згубив його,
жалкує. Мати за одужання дитини власного
життя не пошкодує. В'язень мріє про жадану волю. Одинокого гнітить біль самоти.
Важко, мабуть, на усій планеті повністю щасливого знайти. Під загальний
заголовок «щастя» безліч можна віднести речей. І, можливо,
стільки його видів, скільки на Землі живе людей.
- Подумайте і скажіть, як зробити батьків щасливими?
- Подумайте і скажіть, як зробити батьків щасливими?
(Бути хорошими
учнями, дбати про своє здоров'я і здоров'я батьків, поводитись так, щоб батьки
за нас раділи тощо.)
Робота над складанням квітки Щастя.
Я розповім вам про сім кольорів щастя, а ви будете приклеювати на основу «Щастя» пелюстки різних кольорів і ми отримаємо квітку щастя.
Щастя кольорове, воно — веселе, дивовижне, радісне, прекрасне, захоплююче, піднесене. Воно робить людину світлою, наділяє її силою, впевненістю у собі. Ось таке воно — щастя.
Перший колір щастя — це життя, яке подарувала мама. Вона дала кожному із нас найбільше — життя! Вона перша в житті пригорнула кожного із нас. Наділила теплом, подарувала любов. Без неї ми б не бачили цього дивовижного, незбагненого і такого цікавого світу!
Робота над складанням квітки Щастя.
Я розповім вам про сім кольорів щастя, а ви будете приклеювати на основу «Щастя» пелюстки різних кольорів і ми отримаємо квітку щастя.
Щастя кольорове, воно — веселе, дивовижне, радісне, прекрасне, захоплююче, піднесене. Воно робить людину світлою, наділяє її силою, впевненістю у собі. Ось таке воно — щастя.
Перший колір щастя — це життя, яке подарувала мама. Вона дала кожному із нас найбільше — життя! Вона перша в житті пригорнула кожного із нас. Наділила теплом, подарувала любов. Без неї ми б не бачили цього дивовижного, незбагненого і такого цікавого світу!
Другий колір щастя – це
жити у прекрасній країні, ім’я якій – Україна.
Україна – це наша земля. Рідний край
із славною історією, з мудрими, талановитими людьми, з чарівною піснею, що
дивує весь світ, з невмирущими народними традиціями, з мальовничою природою.
Україна – це рідна мова, якої навчила нас мама, співаючи колискову.
Третій
колір щастя – Краса, Світло, Добро. Щоб ми з вами не робили і де б ми не були треба
завжди пам’ятати, що Добро-є велика сила і вона завжди переможе зло. Робіть
добрі вчинки, будьте добрими,чуйними,світлими людьми і тоді і світ наш буде
набагато добріший.
Четвертий колір щастя — це
люблячі вірні друзі.
Адже добре,коли поруч з вами є друзі, які завжди підтримають,зрозуміють, з якими добре і в радості і в горі. І це дійсно велике щастя- коли є поруч такі люди. Ви ще маленькі, але у вас уже зараз є друзі. І я вам бажаю щоб і надалі в вашому серці було місце для справжніх друзів.
Адже добре,коли поруч з вами є друзі, які завжди підтримають,зрозуміють, з якими добре і в радості і в горі. І це дійсно велике щастя- коли є поруч такі люди. Ви ще маленькі, але у вас уже зараз є друзі. І я вам бажаю щоб і надалі в вашому серці було місце для справжніх друзів.
П’ятий
колір щастя – це знання, які є для нас скарбом
Школа – це світла дитяча країна, у якій ми навчаємося, ростимо, мудрішаємо і міцніємо. Школа, як мама. Вона так само піклується про вас, дає основу усіх знань, які необхідні людині у житті.
Шостий колір щастя – це Природа, бачити велич нашої природи, милуватися нею. Все, що нас оточує -це природа. Всi ми — дiти природи, та не всi однаково добре ставимося до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи. Ми повиннi берегти природу, охороняти її багатства.
Школа – це світла дитяча країна, у якій ми навчаємося, ростимо, мудрішаємо і міцніємо. Школа, як мама. Вона так само піклується про вас, дає основу усіх знань, які необхідні людині у житті.
Шостий колір щастя – це Природа, бачити велич нашої природи, милуватися нею. Все, що нас оточує -це природа. Всi ми — дiти природи, та не всi однаково добре ставимося до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи. Ми повиннi берегти природу, охороняти її багатства.
А ось він і сьомий
колір щастя — це здійснені наші мрії!
Це все, про що ми мріємо, на що сподіваємось, про що постійно думаємо і так бажаємо, щоб воно збулося. І раптом — мрія стає реальністю, вона здійснюється — оце щастя!
Це все, про що ми мріємо, на що сподіваємось, про що постійно думаємо і так бажаємо, щоб воно збулося. І раптом — мрія стає реальністю, вона здійснюється — оце щастя!
Можливо, щастя має більше кольорів.
Хто знає? Та я знаю лише те, що воно — різнокольорове, барвисте, світле. І хай
у кожного щастя буде веселкове, чисте, бо людина приходить у світ для добра і
щастя.
III. Підсумок заняття
Наша година спілкування підходить до кінця.
А тепер пограємо у гру «Я - Щастя». (Діти по черзі одягають корону «Щастя».) В мене в руках корона – Щастя.
А тепер пограємо у гру «Я - Щастя». (Діти по черзі одягають корону «Щастя».) В мене в руках корона – Щастя.
— Скажи, Щастя, що ти подаруєш мені
? (Дивляться на корону, а потім
висловлюють побажання). (Кожна дитина висловлює свої
побажання: здоров'я, хороша сім'я, великий будинок, освіта, розум, довголіття,
робота для батьків, мир на Землі, злагода, радість
тощо.)
Діти , нехай мрії ваші обовязково
здійсняться, а в уьому вам , всі ми, дорослі, обовязково допоможемо.
Життя, діти,
неповторне, тому необхідно цінувати кожен день,
кожну мить, кожну хвилинку, спілкуватись із цікавими людьми, хто бажає бути щасливим і бажає щастя іншим.
кожну мить, кожну хвилинку, спілкуватись із цікавими людьми, хто бажає бути щасливим і бажає щастя іншим.
Немає коментарів:
Дописати коментар