понеділок, 30 жовтня 2017 р.

"Складові мотиву діяльності"педагогічна рада від 25 листопада 2016 року

Кожен вчитель хоче, щоб його учні гарно вчилися, з інтересом та бажанням займалися в уроках. В цьому зацікавлені також батьки учнів.Але  часто вчителям та батькам приходиться з жалкуванням констатувати:
-                     «не бажає вчитися»;
-                     «міг би прекрасно займатися, але відсутнє бажання»
В таких випадках ми зустрічаємось з тим, що в учня не сформувалась потреба в знаннях, немає інтересу до навчання. Тому перед школою стоїть завдання щодо формування та розвитку у дитини позитивної мотивації до навчальної діяльності.
З психологічного погляду мотиви є внутрішніми рушіями навчальної діяльності. Від рівня сформованості мотивів багато в чому залежить успішність і результативність учіння.
В паралелях з 3-го по 9-і класи було проведено анкетування учнів  з питання  мотивації.
Слід відзначити, що у 3-5-х класах переважає високий та нормальний рівень мотивації.Нажаль зниження рівня мотивації  починається вже у 6-7-х класах. У дітей з’являються інші інтереси та бажання вчиться відходить на другий  план.Та позитивну динаміку ми помічаємо вже в 8-х класах, де рівень мотивації приходить в норму. Та й звичайно, в 9-х класах діти «вміють», розуміти, що їх чекають  іспити та починають вчитися.
Одноманітність, сірість на уроках призводить до втрати мотивації учнів. Необхідною умовою ефективного уроку є створення вчителем ситуації успіху.

Отже, можна зробити висновок, що  оцінка, заохочення,похвала, мотивують навчальну діяльність. Але, користуючись цими  методами, ми повинні враховувати вікові та індивідуальні здібності  учнів.
























Немає коментарів:

Дописати коментар